Run covered by CJ   (原唱: Leona Lewis)

I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

 
And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here
 
*** Light up, light up
     As if you have a choice
     Even if you cannot hear my voice
     I'll be right beside you dear
 
Louder, louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say
 
To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye's
I nearly do
 
標015.bmp
 
讓我最後一次把這首唱給妳聽吧
接著我們就必需起程了
擁有妳.是我這一生中唯一做對的事
 
而我不敢注視妳
但每當我這樣做時
我知道我可以帶妳離開這裡
到任何我們想去的地方
 
*** 點亮妳心中火吧
     如果妳能做出選擇
     即使妳聽不到我的聲音
     親愛的  我會一直在妳身旁
 
在大聲點吧
我們即將脫離困境了
我無法說出口
為什麼妳不敢大聲說呢
 
當我們不得不說再見的時候
一想到無法再看到妳美麗的雙眼
我的眼淚就止不住要掉下來
我差一點就哭了
arrow
arrow
    文章標籤
    翻唱 Leona Lewis RUN
    全站熱搜

    天雪 CJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()