那天的天氣雖然冷,但是空氣很清新,可以很清楚的看到溫哥華的夜景。

麵包有兩種,一種法國麵包,另外一種我們研究不出來,有起司的味道,比較脆硬,偏油。

 

HOUSE CAESAR SALAD $9.50, SHAVED PARMIGIANO & BANNOCK HERB GARLIC CROUTONS 

點了一份凱薩沙拉共用,餐廳很貼心的幫我們分成兩份。

 

ALDER GRILLED CHINOOK SALMON $32.00,ROASTED FINGERLING POTATOES, LOBSTER & DUNGENESS CRAB SALSA & BASIL VINAIGRETTE

好友點的烤鮭魚,她分給我一塊,味道還不錯。

 

LOBSTER TAGLIATELLE PASTA $39.00,1LB LOBSTER, CHORIZO SAUSAGE, GREEN PEAS, CARAMELIZED SHALLOTS BABY ARUGULA & PARMESAN CREAM SAUCE 

我的龍蝦麵,龍蝦有一磅重。

龍蝦處理的恰到好處,很鮮甜,口感很棒

份量也是很足,每一口吃的都很滿足。

 

 

HONEY PASSION FRUIT CHEESE CAKE $10.50,CITRUS BASIL SYRUP

最後是 Cheese Cake 結尾,另外點了兩個黑咖啡。起司很綿密,有果香,不會太甜,滿好吃的。

 

本來說好我們每餐都各付各的,但好友堅持這餐要付錢。真的很不好意思,謝謝你唷!希望你下次還有機會來溫哥華,並起是個暖一點的天氣,能夠在帶你去更多的地方走走看看。


 

Salmon House On The Hill
2229 Folkestone Way
West Vancouver, BC V7S 2Y6

Telephone: 604-926-3212
Website: www.salmonhouse.com

 

HOURS OF OPERATION:

Brunch Saturday & Sunday Brunch, 10:30 am – 2:30 pm
Dinner Monday to Thursday, and Sunday 5:00 pm – 9:30 pm)
Friday and Saturday, from 5:00 pm – 10:00 pm
Closed Dates: December 24th (Christmas Eve)
December 25th (Christmas Day)


顯示詳細地圖

arrow
arrow

    天雪 CJ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()